Geçmiş olsun canım zeytin yağı tavsiye ediyorum bende doğduğundan beri veriyorum yalan olmasın hiç kabız olmadık ..bide bizde 6 ayligiz günde tek sefer bir sebze yada meyve veriyorum bazen öyle karışık irmikli mama veriyorum hala süte devam ediyorum ..bağırsakları daha alınamıyor yavrularımızın .bide benimki anne sütü daha çok seviyor doktoruma da dedim öyle istiyoruz zaten dedi ..bide geçen yarınlarda kayısı denedik inan öyle kaka yapısı gormedim 😁kayısı cidden bağırsak dostu kabuzlik sorunun varda kayısı tavsiye ediyorum bir ben onu irmikli pirinç unlu yapmıştım ona rağmen baya rahat yaptı