Arkadaslar normalde 3aylık kızımı emziriyorum. Ama bazen goğuslerimde kalan sütü sağmam gerekiyor. Son iki gündür 1saat sagıyorum belirli bir noktadan sonra aşırı derecede süt geliyor. Ama 1saat sagıp beklemem gerekiyor. Önceden hızlıca cok miktarda gelirdi. Basına gelen var mı?