Anneyim07 Bazen kendi kendine çıkartıyor oğlum bazense çıkartamıyor ve uğraştırıyor baya önerisi olan varmı 3 ayda geçer demişlerdi geçmedi gaz sorunu ne olcak bilmem
Ilknurutku06 Anneyim07 benim oğlum da nerdeyse 4 aylık. Bizim de devam ediyor hala. Aslında hareketli de neden devam ediyor anlamadım. Doktorum bana gunde bir yemek kaşığı rezene verenilirsin demişti. Sanki daha rahat etti ama devam ediyor yine de.
DamlaGoktug Bizde öyle gündüz alttan gaz çıkarmaz hiö gece çıkarır 🤷♂️ve üstten çıkardıktan sonrada kusuyor masajlar fayda etmiyor😏4 aylığız
Pelins 5 ay 18 günlüğüz gazında bir gram azalma yok. Sürekli kıbranıyo gaz çıkarıyo ama bitmiyo aşırı gaz var karnı davul gibi