Bebeğim 25 günlük gaz problemimiz var damlamız da var ama kaç gündür maşallah gazını çıkarabiliyor kakasınıda yapabiliyor kaynanam bugün çocuğu gördü gazını çıkarabiliyor bunun karnı ağrıyor dedi gazı varkende ayaklarını karnına doğru çekiyordu şimdide öyle söylediği mantıklı geldi yıkadık karnına sıcak havlu koyduk sardık sarmaladık saatlerce uyudu şimdi uyanınca tekrar aynı şekil ağlıyor ayaklarını yukarı çekiyor bırakınca durmuyor felan birazda kucağa alıştı oyüzdende ağlayabilir ama acaba karnıdamı ağrıyor gaz ile karın ağrısını nasıl ayırt ediyorsunuz karnına havlu koyunca başlıyor bağırmaya delircem 😞😞