Kizlarr buradaki postlarda okuyodum vay be ne cesurlar ikinciye hamileler diyordum bu ay hasta olmadım ne göreyim hamileymisim😳 oğlum daha 1 yaşında hayırlısı diyelim süreç nasıl emziriyorum oğlumu ama yemek az yiyorum canım bişey istemiyor sütum de etkilendi ne yapabilirim akıl verin cesur anneler😁