Bırak canım ne zaman ve nasıl uyumak istiyorsa öyle uyusun emerken uyur zaten bu aylarda.3. Aydan sonra ben müzik açtım yatağına koydum hiç uyumadığı için zorlamadım.Sallamadım,pışpışlamadım o zorlayanların geneli uyku eğitimi vermek zorunda kalıyor. eğitim falan vermedim kendi kendine uyuyor 11 aydır .Uyku düzeni de tam olması gerektiği gibi kendi ayarladı.Bebekleri zorladıkça uykuya direniyorlar severek isteyerek uyumuyorlar.