Miraymenesa Etlik Zübeyde hanım kadın hastalıkları hastanesi iyi mi ben muş tan tedavi için gitmeyi düşünüyorum lütfen yorumlarınız benim için çok önemli
Barismehtap Miraymenesa Ankara’da yaşıyorum ama hiç gitmedim,postunuz üstte kalsın diye yazıyorum,geçmiş olsun
Sltn Miraymenesa ne için gideceginize bağlı birde randevusuz gitmeyin muhakkak randevu alın çok kalabalık.ben hamileyken 2 kere gittim asistanlar vardı çok iyilerdi.ama daha önce normal bir doktora gittim onlar yüzünden alttan muayene olamıyorum o kadar kabalarki.Hemşireleri allah à havale ediyorum çok kabalar.GATA daki doktorlar için iyi diyorlar ama devamli takip olan birisi varsa o daha yardimci olur doktor ismi verir belki.
theQueen Miraymenesa Bütün takiplerimi ve doğumumu Zekai Tahir Burak hastanesinde gerçekleştirdim sana önereceğim doktorlar Nagihan cengaver Fatma Salih Necati hoca (soyadını hatırlayamadım) Bunlardan birine gitmeni öneririm 😊
Acemi_ogretmen_annee Gitmedim ama duyumlarım doğrultusunda çok iyi bir hastane değilmiş yapılan muamele çok kötüymüş çok ilgi alaka yokmuş onun yerine ankara da başka devlet hastaneleri tercih etseniz iyi olabilir
Brglbray Zübeyde hanımı pek önermiyorlar ankarada ki kadınlar ben zekai tahir de doğum yaptım kontrolle de gittim bi kaç kere öneririm eğer buraya kadar geleceksen iyi bi hastaneye git. Randevusuz gitme hiçbir hastaneye gerçekten her hastane kalabalık oluyor
Miraymenesa theQueen onlara randevu yok bende kararsız kaldım Elazığ araştırma ameliyat dedi ama ben hemen olmak istemiyorum sonuçlarımı göstereyim farklı bir yere ona göre ameliyat ya da tedavi olayım
Ogulveannesi Miraymenesa ben bir kez gittim berbat doktorlar hastalara bağırıp çağırıyor hastane leş gibiydi pislik içinde 🤮ilk ve son gidiŞim hiç ama hiç kimseye tavsiye etmem 🙅🏻♀️
Denllzz Miraymenesa ozelhastanelerdeki gibi bi muamele yok ama islerinde iyler sonicta araştırma hastanesi
Mehmetalininannesi Dogumu orda yaptım tavsiye etmiyorum daha iyi bi hastane bak bence Gata veya yari özel hastaneler var turgut özal hastanesi felan
theQueen Miraymenesa Riskli gebeliklerde Zekai Tahir’in üstüne tanımam bakma sen devlet hastanelerini kötüleyenlere Allah ın izniyle derdine deva olurlar inşallah 🤲🏻
Deletedmom93 Sami ulus ek binasinda hilmi yildirim var cok iyi bir hoca ama emekli oldu dediler bi arastirin isterseniz cok ilgilidir ben hamilelgimde kendisine muayene oldum birde yesim ozkaya vae oda iyi
Deletedmom93 Miraymenesa zekai tahir berbat bir hastanede ben nts icin gittim bebegim hareket etmiyr diye kalp atisi cihazdan kesildi hemsire cagrdim ses yok snra geldi soyledim hanimegendi caybardagini yikamaya gitti oyle yanima geldi igrenc bir hastane
herseysensin Miraymenesa tıp fakültesi ya da Sami Ulus kadın dogum hastanesi (Turgut Özal bestepe kampüsü) bu iki hastaneyi iyi diyorlar. Ben hamile oldugumu öğrendiğim de kalp atısını duyana kadar oraya gittim memnun kalmadım tedavi için nasıl olur bilemiyorum