Canım anneler iyi akşamlar ;
Bebeğim iki ay 4 günlük oldu. Boyu 58 kilosu 4.650 gr kız, kilo alımını doktorumuz tarafından yeterli bulunmadı ve bıraktığımız mamaya tekrar başladık Aptamil 1 numara kullanıyorduk gaz yapmıyordu ama artık fazlasıyla yapmaya başladı hatta formda daha önce de bunkonuda bir başlığa denk gelmiştim aptamil tavsiye ettiğim bile oldu pişmanım🤦🏻♀️Hangi mamayı kullanıyorsunuz gaz sorunu yaşamamak için tavsiyelerinizi bekliyorum 🍬