sunnymom Arkadaşlar kızım 11 ay 22 günlük ilk defa adet oldum çok fazla kanama oluyor normal mi bu durum acaba?
Thesra sunnymom Evet normal canım ilk zamanlar öyle oluyor sonra düzeliyor.. Ama nedense doğumdan sonra geneldee eskiden gayet normalse bir tık fazla kanama hep oluyor🤷🏽♀️
sunnymom LtfyeAsaf Thesra valla yetişemiyorum o kadar çok kanama oluyor ki bende öyle dedim 1 senelik oluyor heralde dedim ama yine de insan şaşırıyor bide unutmuşum valla adet olmayı hamilelikle birlikte nerdeyse 2 sene oldu malum 😎
Thesra sunnymom Kesinlikle çok katılıyorum bende 4. Ayda olmuştum ama doğum yapmadan önce hep normaldi doğumdan sonra daha çok olmaya başladı sanırım artık böyle tabi seninkisi biraz daha eski düzene döner başta çok çok oluyor sadece 😊
sunnymom Zeyyy ben beklemiyordum ya iyi gelmişti reglsiz hayat🤣 inşallah tez zamanda olursun ozmaan sen🤗