HatFer135 Bebeğim 18 aylık herşeyi anlıyor aslında ama tek kelimesi bile yok gel git anne baba hiç birşey demiyor böyle olan var mı ?😢
Mervezezeeee HatFer135 anlıyorsa konuşur inşllah 18 ayda kızımın tek tük kelimeleri vardı 21 ayında daha çok açıldı
HatFer135 uykusuzMoMm 3 yaşına kadar normal dedi burdaki anneler maşallah 🧿 bu ayda bıcır bıcır kelimeler söylüyorlar bebekleri tabiki kiyaslamiyorum her bebek kendine özeldir fakat düşünmeden edemiyor insan
Ulzougyud Bizde de hiç yok . 12 aylıkken söylüyordu şimdi her şeyi eliyle anlatmaya çalışıyor geçer bu günlerde inşallah sağlıklı olsunlarda 🙏🏼
614408eoa HatFer135 aynu kızm 19 aylık anneden baska bisey yok ama algıda da sorn yok cock pşkiyatrsne de gittik akran eksikligi dedi cocugn hic yastasi yokki bizden degl herseyi yastasından ögrenme zamanı su dönemde normal yani bekleyn zamanla acılacaklar
_mercanligunler HatFer135 Var var 19 aylık hala anne gel demez 😂 çok fazla konuşmama uğraşmama kitap okumama rağmen sadece kedi ne demiş miyav falan der onlarda öyle çat pat yavaş yavaş başlıyor sanırım sizinki de başlar yakında☺️
Nlyckmk HatFer135 benim bebegimde 16.5 aylık anne diyo hayvan seslerini cıkartıyo istemsizce aba gaga falan diyo onun haricinde bişey demiyo inşallah açılırlar zamanla en yıpratıcı süreç konuşma dönemi sanırım birde dün doktorumuz işaret dilini öğretmeyin konuşmaz dedi bizimki biraz ögrendi eliyle yok diyo ama işaretle yok diyo mesela bunu ögrenmemeleri gerekmiş ama malesef benim oglum ögrendi
SevenAlkin Kizlar merhaba bebegim 2,5 yaşında henüz konuşmuyor anne,meme,mama,gel den fazla birşey konuşmuyor birşey istediğinde elimden tütüp çekip gösteriyor ne yapmam gerekiyor bana yardım edin 😔
Ultraslan40 SevenAlkin kelin ilacı olsa başına sürermiş 😂😂 bu posttaki her anne bu dertten muzdarip.🥺🥺
Deryaaaa SevenAlkin benim oğlumda 21 aylık sizin gibi toplasan on kelime aslında bende bazen çok takıyorum bu durumu