Ges-25 Yusufali06 ilk ay iyi dediler , ikinci aya da daha gitmedik kontrole, Perşembe günü aşısı var onda bakarlar
sheesyelllow Ges-25 benimkide öyleydi kehribar kolye aldım taktım bebeğimin uykusu düzeldi kolyedenmidir bilmiyorum ama faydası dokundu sanki
Sezeninc Ges-25 atak. Akşamları ağlıyor gündüz çok uyumuyor uyusada 10-20 dk. Tam uyudu deyip bırakınca gözleri açıyor.