Ges-25 2 aylık bebeğim sağ göğüste huzursuz oluyor, ağlıyor. Digerin de öyle değil neden olabilir acaba ?
Gulsen4224 Ges-25 gaz yada sancısı olabilir canım elini karnına koy masaj yap🌺sağ sol göğüste ayrım yoktur ama sana öyle denk geliyor olabilir
Busrminel Ges-25 karnı tam doymuyordur süt tam gelmeyebilir yani çenesi heniz kuvvetli olmadığı İçin tam çekemiyor ondanda ağlıyorlar.
agustos_bocegim Ges-25 süt tazyikli geliyordur belki ondanda olabilir ve diğer memeye geçmeden önce gazını çıkartın tekrar emzirmeye devam edin