edaninannesii Öncelikle Rabbim şifa versin insallh ben atakları yaşadığım oğlumun kırkı bile çıkmamıştı daha o ağrıyı kelimelere sığdıramam kesinlikle mümkün değil Allah bu durumda olan herkesin yardımcısı olsun
Ben 4 e yakın acillik olduğum için ataklarım baya siddetliydi doktor ameliyat dedi çok korktum ve çok ağladım istemedim çünkü yeni sezaryan olmuştum benim kararıma bıraktı doktor da zaten fakat şimdi olmazsan sonra yine tutucak ve eninde sonunda sen bu ameliyatı olmak durumunda kalicaksin dedi ve bende kabul ettim onun sonrasında bir hafta kadar katı gıda kesinlikle yoktu beslenmemde sürekli sıvı yağsız ekmeksiz vs, karaciğer enzimlerimlerin çok yüksek çıkıyordu çünkü benim ameliyata bu şekilde alamam demişti o yüzden bir hafta değerlerinin düşmesini bekledik ve sonuç olarak oldum kurtuldum çok şükür
Sürümde çok şükür herhangi bi azalma falan olmadı ben çok korkmuştum o durumda da Ameliyata girene kadar hastane de sürekli sağım yapmıştım çünkü