Merhaba Anneler,
Oğlum 7,5 aylık oldu, artık kıyma, balık, tavuk eti olayına giriş yapacağım inşallah ☺️🤭 Peki kıyma için kuzu kıyması iyi diye biliyorum doğru mu biliyorum acaba? Balık mesela hangi tür balık ve nasış pişirilse daha besleyici oluyor? Yüksek ihtimalle fırında buğulama tarzı iyi oluyordur diye tahmin ediyorum ama.. Bana bu konularla ilgili fikir, bilgi, öneri verebilir misiniz acaba 😍🥰🥳