Merhaba herkese.
bebeğim 26 günlük anne sütüne ek mama kullanıyoruz. İlk günden bu yana aptamil kullanıyorduk 2 gündür gaz problemi ve tuvalet sorunu oldu gibi bebelac gold aldım dün akşamdan bu yana da bebelac gold veriyoruz. Bugün 2 kere çok yoğun kakasını yaptı. Baya baya dolu ve araları 5-6 saat geçti sadece. Bu normal bir durum mu mama değişikliğinden dolayı yoksa bebelacta mı değiştireyim?