zeynepannesi Kızlar 2 ay 22 günlük bi bebeğim var henüz adet olmadım dün akşam leke şeklinde bi kanama geldi devamı gelmedi acaba regl mi olacağım yoksa yeniden hamile miyim? çok korkuyorum kızım daha çok küçük birde öncesinde ölü doğum yaptım bi hamilelik daha kaldıramaz psikolojim
taninmayananne zeynepannesi muhtemelen normaldir doğumdan sonra vücut kendini zor toparlıyor hormonların alt üst oldu bekle bakalım biraz