Bugün regl oldum sutumde iki gündür bjr azalma hissediyordum buna bağladım. Zaten bebeğime süt alerjisi olduğunu düşündüğu için doktor on gündür diyet yapıyordum buna yönelik iyi de beslenemedim. Zaten huzursuzdu bebegim bundan mi başka bir şeyden mi bilmiyorum bugün beni pek emmek istemiyor ağlıyor. Regl döneminde emzirenler yardımcı olur mu? Hem ağlıyorum onun gazlı ve kötü durumuna hem şakir şakır olan süt giderse hem emziremezsem diye çok korkuyorum