Benim buyugum 22 aylik küçüğüm 2 aylik sayilir. Ben ikisini birlikte uyutuyorum. Müziği açıyorum gece ışığını açıyorum buyugun eline uyku arkadasini veriyorum. Küçüğü o arada emzirip uyutuyorum. O arada da büyüğü uyku arkadasiyla mayışıyor. Sonrasinda büyüğüne sarilip uyutuyorum. Tabi bazen büyüğü, küçüğünü emzirmemi istemiyor ya da kucağıma gelmek istiyor ama yapacak bisey yok. Bir sekilde dalıyorlar 🤗