Kucuktospam bizimkimde öyle. Hiç sakin emdiği yok geceleri hariç. Sürekli bir hareket halinde, cok acsa saldırıyor resmen ve cok hızlı çekiyor, kafasını saga sola cekiştiryor, memeyi bırakıp tekrar tutuyor bu da kusmasına ve cok gazlanmasına sebep oluyor. Gazı oldugunda da aynısını yapıyor, hemen kaldırıp gazını cıkarıp devam ediyorum.