ilkgozagrimmmm Kızlar merhaba 9 aylık olduk. Dönme ve oturma( uzun süre oturunca yatıyor ) Bunlar var şimdilik . Yemek düzeni 3 kez veriyorum.Bu aralar biraz daha ilgi bekliyor sanki hep kucak istiyor. Öncedende isterdi ama şimdi daha fazla. Sizlerde durumlar nedir ? Önerebileceğiniz yemeklerede açığım 😊 Neler verebiliriz
Asli06 ilkgozagrimmmm benin oglumnda 9ay 7 günlük emekleme dönme bunlar 7.aydan beri var uyku sorunumuz var bu ara yürüteçle kendisi evi geziyo evin içinde bazen saklambaç oynuyoruz yakalamaya çalışıyo beni oyuncaklarıyla oynuyo 4 ögün yiyoruz bu ara herşeye tutunup ayaga kalkıyor sıralıyor
Aalya ilkgozagrimmmm bir hafta var 9 aylık olmamıza 😆 emeklıyor bir dk oturmuyor. Gece cok dönuyor. Hatta döne döne uyandırıyor kendını. Birden gözleri kapalı emekleme pozisyonuna gelıyor veya yüz üstü yatıp uyanıyor saat bası 😆 bir dişi çıtçıt edıyor kasıkta ama henuz gelmedi. Ondan mı huzursuz bılmıyprum ama cok aglıyor. Emmesi zaten hep sıkıntılıydı resmen ben ara ögün oldum azcık emıyor. 2 ana öğün kesin verıyorum aksamları da bazen corba bazen meyveli Yogurt seklinde. Aktivitelere baslıcam ınsallah cunku benimle oynamak ıstıyor 🤦♀️ kendı basına en fazla 5 dk duruyor oyuncakların yanında. Sizin bebegin iz mama mı ıcıyor anne sütü mü acaba? Emmedigi icin devam sütü versem mi diye dusunuyorum da
RuzgarMommys Bizim 9. 5 aylık Kucak istemiyor kendisi bütün evi geziyo cok hareketli Arada kendi oyuncaklariyla da oynuyor yada mutfaga gelip kap kacak karıştırıyor. Günde 5 öğün 3 ana 2 ara öğün yiyor 9.30 da uyuyor sabah 8 de uyanıyor
ilkgozagrimmmm RuzgarMommys Maşallah 😊 Uyku düzeni oluşunca mesela hastaneye vs çıkınca düzen gidiyor sonra tekrar oluşuyor mu acaba
omuruzunayy Benim kızımda 9 aylık oldu dönüyo altını bile zor değiştiriyorum geri geri emekliyo bizimki ama uyku düzenimiz bir türlü oturmadı nasıl yapıyosunuz ya ne kadar uğraştıysam olmadı desteksiz uyumuyo gece memede ama gündüz bebek arabası 🙄
RuzgarMommys ilkgozagrimmmm gündüz olmasa da gece ayni saatlerde uykusu gelmiş oluyor hep ben değil o belirledi uyku saatlerini daha geç yatıyordu mesela bi baktim yavas yavas erkene dogru çekmiş
omuruzunayy ilkgozagrimmmm evet çok zorlayıcı oluyor birde biryere gittiğimizde uyumaz bebek arabasını ister nasıl alıştırıcam bilmiyorum
ilkgozagrimmmm Asli06 Maşallah 🧿 Bizde emekleme yok sadece birşeye tutunup kalkmaya çalışıyor ben varken yanında
ilkgozagrimmmm Aalya Benim oğlumda yanında olup onunla ilgileneyim istiyor hep. Önceden oyuncaklarıyla biraz dururdu. Emekleme çabası yok sürünüyor bazen 😀Biz anne sütü alıyoruz ama sütüm olmadığı zamanlar oldu . Mama verdiğim zamanlar oldu emmek istemiyordu bazen. Mama kabul ettiremedim ben biberon emzik almadı. Kaşıkla veriyordum aldığı kadar. Devam sütü sizin tercihiniz tabiki. Bana bir emzirme danışmanı güzel sağlıklı şekilde beslemeye bak mama yerine dedi. Emiyorsa sizi tabi.
ilkgozagrimmmm Aalya Diş döneminde çok ağlamıştı. Ses geliyorsa az kalmıştır birkaç güne düzelir inşallah
incitanemmm Kizim 9 ay 11 gunluk.6 disi var ustteki 4 unu gecen qy cikardi 3 er gun araliklarla. O zaman bir istahsizlik basladi hala devam ediyor. Agzini kilitliyor bisey yemek istemiyor.ne yapacagimi bilmiyorum sadece meyve tarzi seyelr yiyor biraz.emeklemiyor henuz donmeye filan da gec baslamisti biraz tembel benimki ve hep kucak istiyor kucakta nasil emeklemeyi ogrenecek bilmiyorum yere koydugum an aglayip bagiriyor. Ek gidayla ilgili onerileriniz var mi
ilkgozagrimmmm incitanemmm Bizde aynı durumdayız. Dönmemiz vs geç olmuştu. Emekleme çabamız yok o yüzden yere bıraktığımda sürünmeye çalışıyor sonra ağlıyor. Annem falan elleme alışsın diyor ama ağlarken dayanamıyorum alıyorum
Aalya ilkgozagrimmmm emıyor ama kısa süreli baya. Ekgıdayı hevesle yiyor. Emzik hele hastası onsuz uyumaz asla.. 🤦♀️ Ben de ögünlerini verip istedigimde emzireyim oyleyse 😥
incitanemmm ilkgozagrimmmm aynen bizde o durumdayiz aglayinxa dayanamiyorum aliyorum ama kucakta da naisl olacak bilmiyorum. Ama bu aralar asil sorunumuz ek gida reddi hicbisey yemiyor agzini kitliyor 2 aydir boyle o kadar yiprandim ki