merhaba güzel anneler
5,5 aylık bebeğimin 2 g0ndür nefesi ilaç gibi pis kokuyor.
emziktendir dedim karbonatla kaynattım geçmedi .
susuz kalmamıştır yettiği kadar emiyor.
herhangi bir ilaç vs.kullanmıyor
pandemi döneminde tahlil vs.uzak durmak istiyorum
başına böyle birşey gelen var mı acaba