Kızlar merhaba size bi sorum olacak gerçi pazartesi doktora götüreceğim ama. Ya ben oğlum böyle çok hareketli bi çocuk maşallah 🧿 böyle hasta halsiz olduğu zaman ben çok üzülüyorum hepimiz öyleyizdir eminim. Ama ben bi aydır yani yaz geldi parka falan gitmeye başladığımızdan beri Çınar asafta bişey farkettim. Koşuyor ama hemen yoruluyor öksürüyor yorulunca duruyor böyle mesela bi kez kaydıraga koştu iki tur attı mı hemen öksürüyor ve nefes nefese kaldığı için öksürüyor daha doğrusu. Biraz tombiş bi yapısı var ama bilmiyorum ondan mı çok ta aşırı bi kilosu yok ama 22 aylık sadece yaşıtlarından biraz ilerde demişti doktor kilosu şçin. Sürekli kontrollere götürdüm ama inşallah kötü bişey çıkmaz bilmiyorum dua edin bize ☹️