Merhabalar annelerimize 🌸 İçinizde bebeği memeye alıştırmak için göğüs ucu kullanan ve memnun kalan var mı? Nuk marka önerilmiş ama kullanan varsa yorumlarını çok merak ediyorum. Bebeğim ilk hafta kolostrumu ememediği için sarılığı 16 olmuştu acil mamaya başlattık şükür şimdi 23 günlük sarılığı düştü ama meme emmek istemiyor biberona alıştı maalesef :( Ağlaya ağlaya vermeye de çalıştım ama almıyor ağlamaktan harap oldu açım da açım diye çocuk. Ben de göğüs ucunu mu bi denesem dedim belki çare olur derdime. Tavsiyelerinizi bekliyorum.