dndgl-7 Nurse06 ben sleepy ile başladım 2. Aydan sonra sızdırma yapmaya başladı ondan sonra Migros’un miniesini denedim oda pişik yaptı şimdi molfix kullanıyorum çok memnunum 3aydır kullanıyorum
Damla6117 Nurse06 en iyi bez diye birşey yok aslında sadece fiyat farkları var önemli olan bebişin hangi bezi seveceği hangisini severse sana göre da ona göre de en iyi bez o dur ☺️