Bhrasya benim oğlum 10-15 dk bir kalkardı hamakta uyurdu gündüz,gece hep kucağımdaydı belim tutulmuştu artık. İlk iş bir park yatak aldım tam 8.ayına girdi uyku eğitimine karar verdim. 4gün oldu kim westin metodunu kullanıyorum ve çok şükür gece hiç uyumayan oğlum şimdi iki kere kalkıyor bi 12.30 gibi bir 3.5-4 gibi emiyor geri yatağına koyuyorum iki ağlayıp mızırdanıyor dalıyor gece sürekli emip uyumayan bebek iki emmeyle doyuyormuş meğer🙈 ilerledikçe nasıl olacak hiç bilmiyorum ama şuan maşallah güzel ilerliyoruz. Özellikle hamakta ve emzirerek uyutan anneler halimi anlar diye düşünüyorum bir dk duramıyor insan sürekli salla sürekli emzir ve uykular 10-15 dk olsun insan perişan oluyor ama Allah’ıma bin şükür şimdi 8-8.30 ta dalıyor 00.30 a kadar kesintisiz uyuyor bu bir mucize resmen. Unutmayın ki ağlamadan uyku eğitimi diye bişe yok kim düzenini değişirken ağlamaz ki? İlk gün uzun uzun ağlamalarını göze alın başlıyorsanız pes edecek olan hiç başlamamalı bebeklerin kafası daha çok karışıyor☺️ Uyurken bebeğinizin yanında olun ağladığında onu pışpışlayın teskin edin güveni kırılmasın ve bu uyku düzenine başlayın derim hannmlar. 6 ay ve üstü bebekler artık bir düzene hazırlar biz erteleyip duruyoruz sadece. Bebeğim uyumaz demeyin ister danışmandan yardım alın isterseniz benim gibi kendi kendinize araştırıp düzen oluşturun ama unutmayın bebeklerinizin uyumaya ihtiyaçları var onlara bu iyiliği yapın😇