Beybitoo serum fizyolojik kullanıyoruz biz. Yenidoganlarda cok oluyor maalesef tıkanıklık az az damlatıyorum başını geriye alıp sonra kaldırıyorum.o içindekileri yumuşatıyor hapşırınca çıkıyor veya yutuyor. Kaç kere tuttuklarını kustugunda gördüm.
Bir de bir de Bi taraftan şırıngayla sıkıp diğer taraftan cıkarıyorlar ama ben ona cesaret edemiyorum henüz.
Eğer ki cigerlerinden oldugunu düşünüyorsanız sırtını açın, beline dogru ciğerlerinin birim noktasına kulağınızı dayayın. Normal Hırıltıdan ziyade sanki derinden, bir yere birşey sıkışmış gibi bir hırıltı geliyorsa o zaman üşütmüş olabilir doktora danışırsınız.
İlk 10 günlükken bende üşüttü sanıp doktora götürmüştü meğer burnu tıkalıymış.