Merhabalar, kıxım 13aylık bir şey yemiyor , içmiyor bende bağışıklığı için bir şeyler veriyorum.dpltorumuza henüz sormadım ama arı sütü versem acaba erken mi alerjik vs bir durum olur mu? Agır mı kullanan var ise yazabilir mi?🙏🏻😣 kızımın alerjik bir durumu yok ama emin olamadım