Kızlar iyi akşamlar. Oğlum 23 aylık. Baya Bi kelime söylüyor. Çoğu zaman işaretle anlaşmayı seviyor. Bu da çok canımı sıkıyor. 2 kelimelik cümle olarak sadece baba gitti abi gitti diyebiliyor. Genel anlamda komutlara uyuyor. O konuda sıkıntımız yok. Vücudunun bölümlerini gösteriyor.. mesela git süpürgeyi getir oğlum dedim. Odaya gitti getirdi. Yani algılarında bir sorun yok ama neden cümle kurmuyor? Düşünmekten kafayı yicem.sürekli konuşuyoruz şarkı söylüyoruz. Zeka kartları herşeyi yapıyoruz😔Abisi 1 yaşında 2 kelimelik cümle kuruyordu. Belki ondan etkileniyorum bilmiyorum. Bizim gibi olan çocuklar var mı aranızda 😔