Mtbua doktora gitmelisiniz benim oğlum yerde oturdugu yerde yuz ustu düştü dudak bagi kopmuştu dudak bağını önemsemedi doktor ama düştüğü için 2 saat hastanede tuttu bizi yüksek bi yerden bile düşmemişti. Kafası şişmiş götürün acile huzursuzluk varmadan vardır bi şeyler burda vakit kaybetmeyin geçmiş olsun