ikibabybirmom Kızlar bebeğim 8 günlük az da olsa sütüm geliyor biraz da sarılığı var doktor aç bırakma saat başı besle diyor benim saat başı olmasada 2 saate bir emzirmeye çalışıyorum uyandırmakda zorlandığım için merak ettiğim kaç dakika emmeli bebeğim 15 dakikaya yakın emip kendi birakiyor ve uyuyor yeterli midir sizce doymasa bırakırımı
Aralidnak ikibabybirmom merhaba benim de oğlum 8 günlük aynı şekilde sarılık var. 3. Gün 11.7 / 4.gün 13.2 / 7.gün 16.1 di bugün 14e düştü. Ben de iki saatte bir emziriyordum ama dün neredeyse saatte bir yada 1.5 saatte bir emzirdim. Uyandırmakta zorlanıyorum hatta ağlıyorum nerdeyse ama yine de vermeye çalışıyorum. Mesela sol mememde 20/30 dk emdiriyorsam diğerini 5/10 dk emiyorsa öyle uyuyor yine. Uzun emdirdiğimi de bugünden itibaren sağıp parmakla yedirme yöntemiyle vereceğim. O yüzden 2 saatte bir e dönerim
Aralidnak ikibabybirmom Sizin bebeğiniz ne kadar doğdu? Şu an kilo kaybı ne yada ödemden sonra aldı mı?
Sibelaslan ikibabybirmom benimde 28 günlük bebeğim doktorum bana en geç 2 saat bir emzir dedi ayriyetten 10 20 dakka arası emmesi normal ve bir bebek tek memeden doyar kendini yorup iki meme falan yapma
yenidoganhemsiresi ikibabybirmom gündğz 1.5 saati geçirmeyin bi şekilde uyandırın. 15 20 dk kadar emmesi yeterli 1.5 saattr bir
Aralidnak SheShines benimde bebeğim 8 günlük ve sarılık var bugün biraz düştü değeri ama kilo almamış hiç.
ikibabybirmom Aralidnak Biz ilk tahlili dün yaptırdık 12 çıktı değeri doktor saat başı besle dedi ama uyandiriyorumki saat başı yine 2 saati buluyor uyanması bide bazen tek memeyi emip uyuyo kalıyor yine haftaya kontrole gidixez bakalım değeri nasıl olmuş
ikibabybirmom Aralidnak 3.140 gram doğdu hastaneden taburcu olurken 2.950 geldi ertesi gün sağlık ocağında 3.060 gram geldi bidahaki pazartesi kilo kontrolü yapılacak yine
Aralidnak Bsrdlkc hayır eğer dünden bugüne düşmeseydi uygulanacaktı. Bizim bir de rh uyuşmazlığı var ondan dolayı 14. Gün yeniden bakılacak. 3310 doğdu 3. Gün 3140 7. Gün 3100 gr kilo almamış sizde durumlar nedir
Bsrdlkc Aralidnak bizimde değerlerimiz 12.7 cıktı yarın bi daha çağırdı 15 olunca yatırıyorlarmis bol bol emziriyorum olmaz inşallah
Kubicim Bebeğim 3 ay 12 günlük. Hiç saat kuralına uymadım. Hele ilk zamanlar hafif sarılığı vardı her uyandığında istediğinde verdim emdi çok şükür sarılık başlamasıyla bitmesi bir oldu. Gündüzleri de camın önündeki koltukta reflü yatağında yatırıyodum gün ışığı alması için.. e bebek zaten çekerken yoruluyo uyuyo bi zaman sonra yine emmeye çalışıyo bırakp 2 saat sonramı vereyim ya doymadıysa? Zaten zamanla kendisi emme aralığını açıyo. Şuan 2 3 saatte 1 emiyo mesela
Aralidnak yenidoganhemsiresi merhaba bende aynı durumdayım ne yapsam olmuyor uyandıramıyorum ne yapmam lazım 8. Gününde bugün sarılığı 14e düştü ama kaldıramıyorum ve bir de doğum kilosu 3310 bugün kilosu 3100 hala 3. Gün 3140 idi
BuketMina Aralidnak 1 saatte 1 emzirmeye dikkat edin. Emzirmek için bebeğinizi soyun altını açın ayaklarını gıdıklayın. Ayaklarını sıkabilirsiniz
Mom081 Aralidnak ben altini aciyordum uyaniyordu siliyodum altini falan yuzunu sil simdi 3 aylik şükür kendi kalkiyor geceleride saat basi emmek istiyo
Sibelaslan ikibabybirmom hayr bana doktor dedi bir bebek bir memeden doyar allah korusun tek memesi olan kadınlar var demişti kendinizi yormayın stres yapmayın
Teemo07 ikibabybirmom ben hiç indirmedim memeden. Yapışık gezdik. Sarılık vardı bizde de, mememde uyursa tekrsr uyandırıyordum devam ediyordu. Sütüm yetmediği yerde mama verdim. Mama verdikten sonra hep 2 saatte 1 e geçtik. Sarılık uyku yapar uyandırması zordur o yuzden memeden ayırmamaya çalıştım. 4 saat öylece memede kaldıgını bilirim. Emer uyur uyanır emerdi. 20 gün öyle devam ettik
5253 ikibabybirmom bir göğsü 20 dk emmeli diğerini de 5 dk, son sütü alsın iyice, evet saat başı ver bence ilk 15 gün yoksa artıyor sarılığı, benimki de uyurdu ben ayaklarını ıslak mendille silerdim zorla emmeye devam ettirirdim