meryembrl Yeni cikanlardan mi soruyorsunuz 😊 ben üç sene önce fakirin buharlı temizleyicisini almıştım çok güzel fakat evim çok geniş değil ve pervazlar kalıyordu halıları yıkamaya verince kullanıyorum sadece 😊 ama evi geniş ve eşyası az olan için güzel oluyor mop bezleri vardi benim dört tane öyle bir kir cikartiyo ki anlatamam 😊