izmir3535 sizinde bebekleriniz kaka yaparken agkiyor mu gazi oldugu icinmi agliyoe yoksa baska bir sorun mu anlamadim.3 aylik bebegim bu arada kabizlik sorunumuz yok
pandemibebegi izmir3535 Yeğenim de çok ağlardı kaka yaparken şimdi 3 aylık oldu ağlaması bitti Allah’a şükür 🌺 Doktor kontrolünde de bir sorun çıkmamıştı
Ozbek42 4,5 aylığız hala aynı malesef gün içinde 3 kere falan yapar maşallah ama yapana kadar cok ıkınıyor ağlıyor