3 aylık kızım var ve hiç emmedı göğüs ucum yoktu tabı hastanede mama verdiler biberonla göğsümü saga saga zorla çıkardım uç ama asla kabul etmedi bebegım göğsüme alınca çıglık çıglıga aglıyodu 1,5 ay sagdım sütüm de çekildi çok üzüldüm stres yaptım ama yapacak bişey yok her bebek emmiyo maalesef 🙄 emzirme koçları var eşime söyledım yanaşmadı pandemı den dolayı