Oğlum iki buçuk aylık. Ev 25-27 derece arası değişiyor. Gündüz kısa kollu zıbın üzerine tişört, uzun alt, çorap yok. Akşam yine zıbın üzerine ince bir tulum. Başlarda küçük de olduğu için hep bir diken üstündeydim acaba ince mi diye ama üşüme belirtisi göstermedi hiç. Vücut ısısını da ölçüyorum ara ara ideal ısıda çıkıyor. Gerçekten nasıl alışılıyorsa öyle gidiyormuş sıcaktan rahatsız oluyor.