Puhukuzusu Kızlar Doğum yapalı 2 ay oldu. Bebek büyük olduğu için ve çok dikiş olduğu için mi oldu bilmiyorum bu aşağıda anlattığım rahatsızlık duyduğum problem.. Smear testinde vajinal flora dışı bakteri ya da mantar görüldü iki tane fitil tarzı ilaç verdi doktor, ilkini zor zahmet vajinaya ittirdim, 3 gün sonra, resmen vajinayı bulamadım, sanki tamamiyle değişmiş bir sürü şey varmış gibi altta, böyle yuvarlak top gibi birşey geldi elime, acaba rahim mi bu? Rahim sarkması gibi birşey mi oldu ki? :( cinsel ilişkiyi hiç denemedim orası düzelmedi gibi hissediyorum., Doktor kontrolüne annem Bebek bakımına yardıma geldiğinde haftaya gideceğim.. Öyle işte:-((
DefneRana3881 Puhukuzusu bende 4 ün üzerinde normal doğum yaptım canım ilk başlarda baktığımda görünüyordu rahim falan yani rahimde sanırım ama öyle sarkma halinde değildi galiba uzakta görünüyordu
Snybyk Puhukuzusu bende 4kilo üzeri normal doğum yaptım ben hiç bir şey kullanmadığım halde benimde öyle parca geldi ama bende anlam veremedim
Puhukuzusu DefneRana3881 tam böyle sarkmıyor da işte ilacı ittirmedim resmen, böyle yumuşak yuvarlak gibi birşey, artık doktora göstericez de.. meraklandım hemen.. teşekkür ederim yorum için..
Puhukuzusu Snybyk parmağımı oraya ittirince öyle geldi, hala orada bir dolgunduk hissi var, belki de rahim kendini toparlamadı bilmiyorum. Bakalımhayırlısı doktor görünce ancak anlayabileceğim tahminler yapıyorum ama...