Elif1150Ecem Zalimsin Nerde oturuyorsunuz Bilecik’te 😉,bende Bilecik’te yaşıyorum ☺️ pelitözunde gölette geçen gün 19 Mayıs’ta herkes Piknik mangal yapıyordu 🙄🙄😳🙈
Zalimsin Elif1150Ecem 19 mayısta çıktık mangal yasaktı piknik yapıyorlardı ama mangal yasakmış özellikle sorduk öyle dediler
Elif1150Ecem Zalimsin belki siz erken saatlerde gittiyseniz ,bizim gittiğimiz saatte yapıyorlardı çalılıkların arasında dumanlar geliyordu 🙈🙄🤦
Zalimsin Pozitifanne1 Bahçelievler mahallesi ama pelitözü diye de geçiyo uzak biraz hastane tarafındayız biz de