Eslemsu Ben de 8,5 ayından itibaren emziremediğim için mama veriyorum hiç de şişirmedi kullandığınız mamaya da bağlı olmakla birlikte bebeğin yapısı da burda önemli.
Bir arkadaşımın bebeği çok zayıftı kilo alsın diye bir sürü mama denedi çocuk almadı hiç kilo hala zayıf.