Cagla1805 ilk doğumumda o tuhaf şişliği ben de yaşadım ama 1 hafta sonra geçti gitti. İkinci doğumumda da öyle olur diye düşünüyordum ama onda hiç olmadım. Neden oluşuyor o ödem bilmiyorum ama ayaklarımın üstünün ödemden hareket ederken titrediğini hatırlıyorum😅 Geçiyor, daha çok yeni doğumun. Hayırlı ömürlü olsun bebeğiniz.