Noooname karaciğer toparlanmaya başladı enzimler de düzene giriyor en azından eskisi gibi yüksek değil ara ara yükselip düşüyor , hastanede çok yattı aylarca yattı her hafta narkoz aldı makineye bağlı kaldı, Rabbime binlerce şükürler olsun ki şimdi iyi keyfi güzel gülüyor eğleniyoruz hastalık belirtisi yok ama kanda ilk defa pıhtı şimdi oldu doktoruyla konuştum iki hafta sonra kontrole geldiğinde tekrar bı bakalım dedi yarın da kan verecem düzene girmiş mi