Oğlum 4.5 aylık dün gece 9 12 arası uyudu. Sonra sabaha kadar 2 saatte bir kalkış. Aralarda yarım saat 1 saat uyutma çabalarını saymıyorum bile. Yani ne istiyor anlamıyorum neden uyumuyor. Hesaplama yapıyorum tüm gece 3 4saatlik uykum ya var ya yok. Bugün de ayakta durmak zorundayım onunla oynamak zorundayım. Gerçekten herkes aynı durumda mı. Bazen Bi ben böyle uykusuzum sanıyorum 😪