iki_tospik_annesiii Kızlar ben 1 2 aya kadar oraya taşınmayı düşünüyorum nasıl bi yer çok merak ediyorum oturan anneler war mı ☺️☺️ Bi iki sefer ev bakmaya gittim çok sakin bir yere benziyor du gerçekten o şekilde mi acaba 🤔🤔
bir_pasa_annesi iki_tospik_annesiii hadi cano hakkında hayırlısı olsun inşallah ben antepteyim yardımcı olamayacam Malesef
Claire iki_tospik_annesiii Ben oturuyorum 5 ay oldu taşınalı çok çıkmıyorum dışarı ama gördüğüm kadarıyla sakin bir yer
iki_tospik_annesiii Merve yaa benimde kimsem yok orda eşimin işi orda bide başımıza gelen olay yüzünden burdan uzaklaşmak istiyorum kira da mısın yoksa kendi evin mi kuzum
dilara10 @iki_tospik_annesiii ben yakuplu’da oturuyorum. İhlas 3’ün aşağı tarafında. Seviyorum ben buraları ☺️
iki_tospik_annesiii dilara10 bizde yakupluda bulduk bi tane cnm liman var liman 10 dk arabayla eşimin eşi orada diye mahallesini tam olarak bilmiyorum 🤷♀️
dilara10 Liman aşağı’da kalıyor. Köyiçine mi yakın olacaksınız, Metrobüse taraf mı? Onu öğrenin ben yardımcı olurum size🌸
iki_tospik_annesiii dilara10 benim alıcagım evin balkonundan liman gözüküyor cnm ben tam olarak öğreneyim yazarım sana olur mu☺️☺️