Merhabalar
Oğlum 9 aylık yegenimde 17 aylık. Ben ise başlayacağım zaman öğlen kardeşim emzirse sorun olur mu? Süt anne gibi yani. Benim sütüm sabah saatlerinde oluyor birde öğleden sonra filan oluyor o aralarda sütüm çok olmuyor sağım yapınca da sütüm az çıkıyor anca oğlum emerse geliyor ama sağımda çıkmıyor. Bende zaten sabah işe gitmeden emzirecegim. Birde 4 te eve geleceğim o zaman emzirecegim o sırada kardeşim emzirse bişey olur mu? Ayları aynı değil ya o yüzden kafam karıştı l