[silindi] Swmkva ortopedik olması kolay giydirilmesi yumuşak olması bunlara dikkat ederek vicco almıştım gayet sevmiştik
Arenn Swmkva dr bize nubebe ya da vicco önermişti içinde taban noktaları olmadı gerekmiş adidas nike almayın ilk etapta demişti çünkü onların içi düz biz vicco aldık acayip rahat bir ayakkabı kesinlikle tavsiye ederim giydirmesi falan da çok rahat yumuşacık
Burculiceee Swmkva bizim daha vaktimiz var ama e bebeğin yeni çıkarttığı ayakkabıyla başlamayı düşünüyorum
Pearly17 Sadecezeynep bir yaşındaki kızıma vicco dan 20 numara aldım. Kalıpları dar büyük alın normal numarasında