Azraayda kansızlıktan dökülür sağlık ocağına gidin kan tahlili yaptırın muhakkak kansızlık çıkacsktır. Benim tutam tutam dökülüyor idi. 1 2 ay düzenli kan ilacı kullandım 1 tel dahi dökülmez olmuştu kannilacını bıraktıktan sonra dökülmeler başladı yine