Betulnur aysen1 ikiside bize fayda etmedi motoulim ilacin sonradan cok zararli oldugunu okumustum burdaki bazi postlardan 1 ay kadar kullanmistik kusmadan cok sıkıntı yasamis biri olarak bize tek iyi gelen sey trnicker kivam arttirici oldu
Busevedat2501 aysen1 2 aylıkken başladık 1 ay kullandım kullandığım süreçte çok memnun kaldım hemen içirdigim gün etki gösteriyor bebegim rahatlıyordu