Yasargiller Aryemus_3 ben bir şişe kullanip bırakmayı düşünüyorum. Kan değerlerine baktiracagim daha sonra. Gerek olursa tekrar başlarım. Teşekkürler ☺️
KubrAyhanYigit Yasargiller kabız olmadı 5.aydan beri sidefer kullanıyoruz memnunuz. 1ml veriyorum buzdolabında muhafaza ediyorum
Ayalayay Yasargiller süt ve süt ürünleriyle verilmemesi gerekiyor emiliminin iyi olması için . Emzirdikten 1 saat sonra ver verdikten sonra da 1 saat emzirme