Egesem Ya saçma oldu belki uyur.. ama 2 aylık bebeğim Bi kaç gündür 4 5 dk emip ağlamaya başlıyor zaten mama takviyeli gidiyoruz ama sabahları öğlene kadar güzelce emerdi ağlamazdı hiç şimdi sabahta ağlıyor ama sakinleştirip yatırınca uyuyor.. acaba o 5 dk emmesi yetiyorsa gerisini mi almak istemiyor 😔 ya da artık büyüyor biberonu mu istiyor
Emirim Gaz sancisi yasa baska bi derdi varsa da emmek isteyebilir bir iki dakika emip sakinlesiyordur