Smsnannesi Her yerde sakinin egzama yaptığı yazılmış değiştirince cilt düzeliyor diyorlar ben de sakin kullandık ve çocuğum egzama . Ne kullanmalıyım lütfen yardım
Merveceylan Smsnannesi ben duru granül matik kullanıyorum çok ama çok memnunum yumuşacık yapıyor hiç leke bırakmıyor. Bir de ben şöyle yapıyorum canım:Makinamda bebek programı olmasına rağmen çok uzun olduğu için onu nadir kullanıyorum.yarım saatlik programda 40 derecede yıkanıyor daha sonra tekrar 20 dakikalık durulama yapıyorum kesinlikle tavsiye ederim.Hem böylelikle deterjan kalıntısı kalmıyor neredeyse kupkuru çıkıyor makinadan giysileri minnoşumun hem de en sağlıklısı öyleymiş uzmanlar diyor 😍
Bhrasy Bende roxy matik kullanıyorum benim de bebeğimin cildi çok hassas kızarıo Du roxy kullanmaya başladık geçti
nursocum Smsnannesi Ben uni baby sıvı kullanıyorum. Dalinde temiz içerikli belki toz deterjana alerjisi vardır. Birde sıvı dene
Mehtapguness Bizde dalan roxy Yumşatıcı bingo annesinin kuzusu 3. Doğumum hala kullanıyoruz mis gibi oluyor
Elifty Ben siveno kullanıyorum doğal içerikli, lekeleri çok iyi çıkardığını söyleyemem doğal içerikli olduğu için kullanıyorum. Ebebek’in leke çıkarıcısını sıkıyorum leke olan yerlere memnunum
Metehan123 E bebeğin deterjanını kullanıyorum çıkmayan leke için de kaynar suda sabun rendeleyip bekletiyorum öyle atıyorum makineye tertemiz çıkıyo