Dzeyy Merhaba kızlar oğlum 9 aylık hala diş çıkarmadı dün gece ateşlendi calpol verdim ve ılık suyla duş aldırdık uyuttum saat 2 gibi ağlayarak uyandı ateşini ölçüyorum alından ölçünce 36.6 çıkıyodu 🤦🤦🤦 koltuk altından 37.2 yinede daha sıcak geldi bana hastaneye gittik acile orda kulaktan ölçtüler 38.5 olmuş 😢😢 boğazları kızarmış dedi doktor klamoks antibotik dolven yazdı bide eve gelince tekrar duş aldırdık yeni calpol verdiğm için dolveni sabah verdim biraz düştü ateşi çok şükür bugğn 2 de klamoksu içirdim az önce ishal gibi yapmış kakasını acaba antibiyotiğin etkisi mi dişten mi oluyo anlamadım yaa ateşini ölçüyorhm yine yok gibi ama elimi koyunca var gibi hissediyorum
nursocum Dzeyy ishal kötü bişey değil canım. Bol bol su ver. Tedavisini bırakma bence. İshal için probiyotik alabilirsin eczaneden. Ben reflor veriyordum günde 3 kere
Bskulku Dzeyy aynı şekilde antibiyotikten sonra ishal oldu ikinci kakayı beklemeden doktora yazdım probiyotik damla verdi sonra farkettimki birkezlikmiş ishali 90 tl boşa gitti bence bir sonraki kakayı bekleyin bence
Ebrarasker Dzeyy bırakmayın bence doktora sormadan ama , bebeğiniz ek gıdaya geçmiş olduğunuz için patates haşlayıp verebilirsiniz . Ara öğünlerde sade ev yapımı yoğurt , muz ezip verebilirsiniz . Bide bagırsak düzenleyici olarak biogai öneririm günde 5 damla
Dzeyy Mom078 nursocum Saripapatyammm Bskulku Kızlar bi anda oğlum titremeye başladı dudakları elleri ayakları morardı hastane yakın hemen hastaneye geldil 39.5 olmuş ateşi 😭😭😭 ağlaya ağlaya soktuk acile şuan serum falan verdiler soguk kompres yaptılar halbuki hiç ateşi yok gibiydi ateş ölçerler zaten yanlış ölçüyomuş nolur dualarınızı eksik etmeyin
Bskulku Dzeyy allahım kuzumm inşallah güzelce çıkacaksınız hastaneden bütün dualarım sizinle bizide haberdar et
Dzeyy nursocum Evdeyiz şimdi 2 serum verdiler 1 iğne yaptılar bide havale geçirmesin diye bi ilaç verdiler çok şükür şuan ateşi yok ama kahrolduk resmen 😭
Dzeyy Mom078 Şimdi daha iyiyz çok şükür ateşini düşürdüler 4 saatte anca düştü ateşi yavrum kasıldı tir tir titredi mosmor oldu bütün vücudu 😭😭 inşallah tekrarlamaz
Dzeyy Bskulku Allah razı olsun canım çıktık hastaneden çok şükür düşürdüler ateşini 4 saatte 2 serum 1 iğne 1 de havale geçirmesin diye ilaç verdiler 😔😔😔
Zerr Dzeyy Canım geçmiş olsun. İnan hastanede daha iyi toparlar serum iyi yapar hem ishalle kaybettiği sıvıyı destekler. Geçmiş olsun. İshal ve ateşle 3 gece yatmıştım hastanede gecen ay..