Arkadaslar selamlar. Başlıkta gordugunuz gibi bu durumdan muzdarip olan varmı??? Dün gece hastanelik oldum 🤦 akciğer filmim kalbim kan değerlerim herşey normal. Ama ben nefes açlığı yaşıyorum. Sürekli derin nefes alma isteği. Covid gecirdim ona bagladım ama maalesef psikolojikmiş🤦 cozum bulan varmı geciyormu . Bu sekilde gercekten yaşayamam 😭😭 zor durumdayım